Eleveight Kites is een internationaal kitesurf merk dat opgericht is in 2017. Het doel van het merk was toen meteen al duidelijk, uitmuntende kwaliteit leveren voor een aantrekkelijke prijs. Sinds de oprichting zijn ze snel gegroeid en behoren ze nu tot de top van de kite merken. Om dit ook online over te brengen beslisten ze om hun website een makeover te geven en daarvoor schakeleden ze de diensten Nortada in.
Omdat Eleveight Kites regelmatig nieuwe producten lanceert of belangrijk nieuws over hun teamriders heeft (zoals Arthur Guillebert die wereldkampioen werd), is er op de homepage gekozen om een slider te implementeren. Hierdoor is het voor bezoekers meteen duidelijk wanneer er een nieuw product is en kan Eleveight Kites dit product goed promoten.
Een ander belangrijk aspect van de website zijn de productpagina’s. Omdat Eleveight Kites veel technische producten verkoopt, is het belangrijk dat deze technische details meteen zichtbaar zijn wanneer je een productpagina opent. Dit gaat om de kleuren en maten van de kites, boards, accessoires, … Maar ook de belangrijkste eigenschappen van de producten moeten meteen zichtbaar zijn.
Omdat het merk verkocht wordt via een netwerk van verschillende winkels, is het ook belangrijk dat deze winkels advies kunnen geven aan hun klanten in de winkel. Om hen hierbij te helpen werd er een brochure ontwikkeld waarin alle belangrijke informatie te vinden is. Zo kan er makkelijk vergeleken worden en is de klant snel geholpen.